Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

20.11.11

omg, i need holiday

Silně mě to ve škole nebavi. Fakt :X. Ale koho ano, že?  No tak, řekněte koho to tam baví?
Myslím že o víkendu nic říkat nemusím. Nuda, nuda, nuda. Vcelku se těším až půjdu do školy. Chcete vědět co teď dělám? I kdyby jste to nechtěli vědět, stejně vám to řeknu, protože to je hrozně záživná věc. Procházím svůj starý blog xoxo-kfashion.blog.cz. Baví mě číst ty blbosti, který jsem tam psala. Skvěle se u toho pobavím.
Za chvíli půjdu hrát The SIMS 3. Umírám touhou <3.

Omlouvám se za dnešní krátký článek a za to že jsem se celý víkend neozvala. U strýce mi nejel blogspot a ještě ke všemu nevím svůj mejl :D. Takže, asi si to dokážete představit.
Zítra píšem z matiky. Nesnáším ji :X. A možná z fyziky. Tu taky nesnáším Matika + fyzika= moje dva smrtelné předměty ve škole. Hrůza a děs.
Hlavně držte palce!

1 komentář:

  1. matiku taky nesnáším! :D jinak u mě na blogu je dárek pro všechny nejlepší AFFS :))

    OdpovědětVymazat