Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

21.11.11

Milý Ježíšku.

Taky na Vánoce píšete Ježíškovi nebo se aspoň pokoušíte? Nevím jak vy, ale já to dneska udělala a teĎ vám to tady přináším :).
Přeju si crocsky s kožešinou. Je mi jedno jaká barva, halvně aby byly :D. Myslím že by  mi aspoň trochu chránily nohy před mýma úrazama :D. Žehlička na vlasy, oj moje vysněný. LEGO, thle bych si přála nejvíc. Myslím Tower Bridge z lega, ale je mi to jedno :D. A poslední zrcadlovku! Konečně bych fotila něčím kvalitním! :)
Chcete mi pomoct splnit poslední přání?
Dejte mi prosím ozdoby TADY
Děkuji! 

3 komentáře:

  1. Ahoj, pamatuješ si, že jsi se přihlásila do soutěže o nej siminku?
    Tak tady si prosím předčti info:
    http://for-ts3.blog.cz/1111/zadani-sqb-do-1-kola

    OdpovědětVymazat
  2. nikon D3100,taky bych chtěla..ale potřebuju někoho,kdo by mi ho koupil ;DD

    OdpovědětVymazat
  3. ty Crocsky mám :D sice tu kopii od vietví, ale mám :D k vánocům chci originální, ale normál, abych si je vzal do školy :)

    OdpovědětVymazat