Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

16.11.11

My UNDERCUT

hey!
Mám tady jednu fotku. 1) Mám mastné vlasy. 2) Je vyfocená narychlo. 3) Jsem maximálně spokojená.
A jestli se vám to nelíbí tak se klidně poserte!

   

20 komentářů:

  1. Hustýý :D Jámám vlásky umytý .. a .. sluší ti to :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je krutýýý :DDD sluší ti to! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tyvole:O Já nevěřila že to uděláš, jak si to dávala na fb :D Tvl maxi. sluší a je to boží :D

    OdpovědětVymazat
  4. uzasny,fakt,se mi libi,podobny ma segra a je to fakt drsny,ale tve se mi libi vic :),Dasha

    OdpovědětVymazat
  5. uzasny , uuzas!!
    taky bych chtela, nemam odvahu :// :D

    OdpovědětVymazat
  6. je fakt, že už jsi druhá..ne, třetí s undercutem co znám, a všem to děsně moc sluší!:D fakt obdiv:)

    OdpovědětVymazat
  7. proč tohle všichni s těma vlasama děláte?? mě se to vážně ale vážně nelíbí :D a poseru se ... je to divný :D

    OdpovědětVymazat
  8. Je to dost dobrý, sluší ti to, taky jsem o tom už přemýšlela, ale nemám na to odvahu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ano to je a Cher opravdu miluji je hodně talentovaná ♥... ale v česku ne zas tam moc slavná takže článek o ní dělat je blbost protože by si přečetlo málo lídí... jinka boží vlasy inspirace od cher? :) taky bych chtěla, ale raději zůstavám klasická dlohovlasá blondýnka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Docela obdiv, já bych si to takhle ostříhat nenechala :D

    OdpovědětVymazat
  11. Wohou, já ti to závidím !!! Sluší ti to, fakt.
    Nemrzí tě to, že jsi měla takový dlouhý vlasy a teď tohle? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, přihlásila jsi se u mě do soutěže o nejhezčí siminku, tak se prosím podívej na info. Informační článek o soutěži najdeš zde:
    http://for-ts3.blog.cz/1111/zadani-sqb-do-1-kola

    OdpovědětVymazat
  13. vypadáš fakt blbě. :DDDD

    OdpovědětVymazat
  14. ^^ A víš že ně to vůbec nesere? :P

    OdpovědětVymazat
  15. ale né, jak si někdo může zveřejnit takovou fotku a ještě z ni být nadšený, vážně nechápu. dělat články typu monthly favourites, věci o líčení, kosmetice by měl dělat člověk, který se o svůj vzhled trochu zajímá.

    OdpovědětVymazat
  16. ^ Asi tak. A ještě napsat maximální spokojenost s mastnými vlasy...trapas!!

    OdpovědětVymazat
  17. Trochu hnus nemyslíš? :) Fotit se s mastnými vlasy :))! Nesluší ti to :-*

    OdpovědětVymazat