Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

25.10.11

Skanzen Modrá

Včera jsme se, jakožto seminář ze zemáku, zůčastili návštěvy Velehradu a Skanzenu Modrá. Přináším fotky ze skanzenu ;)). Enjoy it!
KOOZA! :DD Tahle mě nejvíc dostávala :D. Taková rohatá fešanda :D.
 Konečně ňáká co se mi povedla :D.
 Janička a ehm koza :DD. Jóó a tři kozy jdou, v řadě za sebou :D.
 Mega :DD. Na kozu: ,,Meeee. Meeeee.'' a já na ni: ,,Kozo! Poď sem!'' :DD
Tady jde o ty prasátka. To jsou ty černý a bílý flíčky vzadu :DD. Bože ti byli dokonalí <3.
 A tady můžeme na mistrovským díle vidět mámu prasnici! :D 
 Koza s bradkou! Nemalý záchvaty smíchu jsem z ní měla :DD.
 Zase ta moje oblíbená koza :DD.
 Koza zas :DD. Hrozně jsem si ji asi zamilovala <3. No vlastně ne. Jen nebyla tak hyperaktivní jako ty další dvě :D.
 Prasnicéé :DD.
 A teď POZOR! Přichází to nejkrásnější na celým skanzenu CHYBA... celým zeměpisným semináři! Ta největší kunda co tam se mnou chodí :D. Dominik <3. Garantuju vám že nic hezčího, roztomilejší atd ve škole nenajdete! :DD A to fakt! Teď jen doufat aby se to nedozvěděl :D. Jo a mimochodem, dneska mi otevřel a podržel dveře :P. Záviďte :DD.  PS: chci ho hned domů!! :D
 Nemálo jsme se nasmáli :D.
Caroline Bíbr :*

7 komentářů:

  1. Kozy ! :D Jo,pěkný fotky :) my jezdíme většinou do bazénu :D

    OdpovědětVymazat
  2. no nemálo jsem se zasmála tomu dolejšku :DD Jsi to zabila, ale šíleně jako :DDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. KUNDA většim písmem :-DD
    Ty seš moje koninka co?<33

    OdpovědětVymazat
  4. Též jsem byla ve Skanzenu :) s rodiči. Moc pěkný to tam je :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je zas nějakej zabitej článek :D Fotit kozy a prasata :D :D Já jsem ve Skanzenu nebyla ;)

    OdpovědětVymazat