Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

25.10.11

Hi & 25.10.2011

Ahoj šílenci. Tohle je první vstupní článek na blogspotu. Už nejsem blogerka, ale jsem bloggerka! Na blogspot jsem chtěla přejít už dřív ale nevěděla jsem co a jak. Jednoduše jsem nebyla schopná se tady vyznat. Ale díky Anne která mě k blogspotu dokopala a poradila mi co a jak, jsem se zaregistrovala a a už jedu :DD. Myslela jsem si jak to je složitý, ale kecy v kleci. Páč je to úplně jednoduchý :D.  Heh :D.
No to bylo jenom uvítání. Teď vám řeknu něco málo k dnešku :).

Dneska jsme jeli na další exkurzi se Seminářem ze zeměpisu. Navštívili jsme Skanzen Modrá a Velehrad. Nuda, nuda, nuda! Ale v Modrý to bylo dobrý :DD. Nejlepší jsou ty kozy a prasata :DD. Tam měli malilinkatý čuníky. No a ta ženská co nás prováděla, tak ona na nás: ,,Nehoňte ty prasátka!'' :DD. Mega dobrý. Fotky vám přidám zítra ráno :*.
To budete kulit očadla :D. Jo a teď vám řeknu takovou trochu horší zprávu. Dneska když jsme šly s Renčou na oběd, tak jdem a já jsem se otočila jestli náhodou už jde.Malý zlomek vteřiny a já napálila do zídky co je v krčku. A víte co jsem si udělala?? Asi jsem si vykloubila malíček na noze!! No zítra s tím jdu k doktorovi tkaže uvidím. A to ve čtyři jdu ještě k Terce na přespávačku! No ou máj gát!:D A slibuju že ty fotky přidám zítra ráno! Fakt! :D
  DNEŠNÍ :)

Caroline Bíbr

3 komentáře:

  1. Můj Bíbr maniak <33 Oh, těším se na ty fotky zlatko ;*

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí do začátku! :-))*

    OdpovědětVymazat
  3. twl. ty střídáš blogy jak ponožky ;D každopádně já bych na blogspot asi nepřišel ;D nezvykl bych si ;) ale přeju ti také hodně štěstí do začátku :D jdu si tě o5 přepsat a pls. zůstaň tu chvíli ;) :D

    OdpovědětVymazat