Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

27.10.11

Random Photos n.1

Čauuu.
Před chvílí jsem se vrátila z přespávačky od Terky. Teď zase ležím jak buchta se studenou utěrkou na noze. No jo, nakonec jsem u toho doktora nebyla :D. Řekla jsem si, že to budu chladit, mastit mastičkama a kdyby se to do večera zhoršilo pojedu na úrazovku. Podtrženo, sečteno ;).
Našla jsem nějaký starý fotky a teď vám je sem dám. Uno momento, jsou to random fotky. A ty já mám nejraději ;)).
Hodně stará :).
Kejlí <3. Musela dát cenzury, páč jsem tam udělala hrozně divnej výraz :D.

Nová profilovka na fb :D.

Já se jdu chystat, protože nakonec jedu k babičce. Zbožňuju ji. Ona se mi o tu nohu postará :DD. Tak bááj :*.

PS: Fotky z prespávačky přidám až se s holkama dohodneme který budou zpřístupněny, a který ne.

Caroline Bíbr.

1 komentář: