Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

28.10.11

Chip a Dale

Čauu ♥.
Měla jsem pravdu s tím že se o mě babička postará :D. Co se týče mýho prstu :D.
Jelikož moc nešlo vidět co za tričko jsem si koupila, vyfotila jsem ho na sobě :). Enjoy it!
Tady vypadám jak nějaká no děvka :DD.

Omlouvámse že jsem to fotila bez džín, ale já bych se do nich narvala jenom jednou nohou. Tou druhou ne, páč by mě ten prst bolel :/.

Názor na tričko? :))

5 komentářů:

  1. ale houby jako děvka! jak modelka! ;)) :D tyhle 2 fotky jsou parádní! sluší ti to tam ♥ ;)

    OdpovědětVymazat
  2. nemáš zač! ;) fakt ti to tam sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Čip a Dejl.Bež se radši najíst,podívej se na ty hubený nohy!
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. JUU to je hezky tricko ja chci tky :!!! :D
    KRAASNY blog a ten dess vse je na nem KRAASNY !! :DDD

    OdpovědětVymazat