Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

28.10.11

Mandrage - Šrouby a matice ♥

Čauu :DD.
Abych pravdu řekla neuvěřitelně se nudím :DD. Takže vám přidávám naprosto dokonalou písničku. Je od Mandrage a jmenuje se Šrouby a matice. Bože. Mega jsem si ji zamilovala ♥. Dokážu ji poslouchat celý den :DD.

Nic luxusnějšího neexistuje. To vám garantuju. A pokud chcete vědět co jsem dneska dělala, tak vám to řeknu. Ale není to nic záživnýho :D. Na příští týden máme mít do školy slohovku na téma Klokomanie. Ten název vymýšlela třídní a má to být nemoc :DD. Proč ne třeba Klukomanie ? :DD Potom project do angličtina na téma My family. Rodokmen mám hotovej, akorát mi dělá problém text :DD. A ještě kulturák. Ble, ble :X. Je toho moc. Ale já stejně s tou nohou toho moc nenadělám, takže aspoň nějakou zábavu mám.

No nic. Jdu do postele. Takže báááj :*

Nezapoměňte dát na písničce Play!
Dobru :* Bíbrová

4 komentáře:

  1. já mám raději "FRANTIŠKOVI LÁZNĚ" ♥♥♥ :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou >Frantovi lázně< můžu poslouchat furt :DDD vždycky mi zvednou náladu :D jinak poslední dobou i čeští zpěváci maj pořádný písníčky... KONEČNĚ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, Wohnouti jsou lepší :D Tuhle skupinu já nemusím, nějak si jí všichni zamilovali ale beze mě ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký blogis ale založ si taky na www.blog.cz

    OdpovědětVymazat