Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

29.10.11

Wishlist

Gůd mórning (? :D)!
Pokudtam mám chybu, omlouvám se. Ale to je jediný co si z angličtiny pamatuju :DD. Rozhodla jsem se udělat wishlist, porotože je několik věcí který potřebuju sehnat! :D
Enjoy it! :*
Strašně moc chci sehnat ten náhrdelník se sovou <3. Našla jsem si ho na Wayfarer.
Mega chci brýle s čirým sklem. Bez dioptrií, jenom tak. Na ozdobu :D. Opět na Way.

Logánek ♥. Ho chci taky domů :DD. A ještě Dominika :DD. Toho chci taky domů.



10 komentářů:

  1. ty brejle má kámoška ;D jsou krutý :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. ta sovička vypadá ve skutečnosti fakt ještě líp, než na fotkách, má ji moje kamarádka, a vypadá fakt dobře :))

    OdpovědětVymazat
  3. Čůs :D u mě na blogu je dnes Halloween Party a byl bych rád, kdyby si se aspoň nachvíli zastavila ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty brejle mám;D Mám je z aukra a o dooost levnější,než na te offic stránce;D Od tama mám i tu sovu:P:) Jinač ten Logánek vypadá úžasně!:)Máě pěkný web,konečně jsme našla někoho kdo má ráda Justina:)

    OdpovědětVymazat
  5. Brejle mám :-) To víš ale :-D
    Sovu měli jeden čas v Takku za 200 :-)
    Logan <33 Já chci Tomáška domů,na domácí mazlení! :-D Však víš! :-DD Kurva,kurva! -:D ♥
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Haha :-DD Tvl to byla slohovka,knížka vlasdtně! :-DD Invalidoooo :***

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ted si mě vážně rozesmála :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tvl!! .-DD

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sovička je pěkná ale na mě moc drahá:// Wayfarerky mám dokonce dvoje :D zelený (týmový) z Itálie a černý z aukra :D a ty kluky neznám :D Enjot it!:D

    OdpovědětVymazat
  9. tie okuliare mám :) z new yorkru ;)
    a po tej sovičke som tiež vždy túžila ♥

    OdpovědětVymazat