Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

6.11.11

Život je premiéra, repríza nebude.

Čuus ˘˘.



Moje nálada je asi tak sladká jako citron. Nic mi nechybí, nikdo mi nechybí. No když s tím druhým bych zas tolik nepočítala.
Za ten víkend (který utekl mnohem rychlejš, než obvykle) se mi nahromadilo v mobilu víc fotek než za celý týden. Óu máj gat. Fuj, fuj. Tenhle víkend se mi vůbec, ale vůbec nelíbil. Utekl tak strašně rychle. Jako jedna, jediná pitomá hodina.
Trochu optimismu do toho umírání.
Ve čtvrtek jsme byli se školou v divadle ve Zlíně. Strašná strašná blbost to byla. A to mě čekají taková představení ještě 3x za rok. No to jsem dopadla. Proč jsem vůbec do toho blbého Divadla mladého diváka lezla. Ten název si nepřivlastňuju, takže se nebojte že bych takovou magořinu vymyslela. Naštěstí jsme si ale s holkama sedly za pár kluků ze třídy takže byla sranda. Ještě že tak. Jinak nevím jak bych ty skoro dvě hodiny vydržela. Nemůžu vám říct o čem to divadlo bylo, protože jsem to za 1) nepochopila, 2) nepamatuju si to a za 3) mě to nebavilo. A to jako fakt. A slušný trapas se stal když jsme se vraceli domů. My pěkně s holkama naštosovaný v první řadě, tři na dvou sedadlech. Tak pěkně jsme se celou dobu držely při zatáčkách abychom nevlétly do uličky ale na konci ouha!! Přímo před nádrem, při zatáčce jsem se neudržela, vlétla jsem do uličky, jedinou rukou se držela tyče, Renča mi ležela na ruce a Terka vletěla do toho čtvrtmetrového (možná že ani to ne) prostoru pro nohy.  Skvělý trapas, vážně. Poslední dobou je nějak nebezpečně přitahuji. Měli byste se ode mě, lidi, držet dál. Zvířata, upíři, mořské panny, vlkodlaci atd. se klidně přibližujte ;). Jen doufám že nebudu mít taky nervy v prdeli jako Dominik ;)) :DD.
Sobotu jsem nijak zvláštně neprožívala. Postel, počítač, televize. Nic jiného jsem nedělala. Měla jsem seriálovo-filmový maratón. Na notebooku jsem se dívala na první sezonu Hannah Montana a film Ženy v pokušení. Dívám se na něj každý víkend a ještě mě neomrzel. Pokud jste ho ještě neviděli, doporučuji! Potom večer jsem stihla půlku Phinease & Ferba. Ten nový film. Nevím, jak se jmenuje, ale rozhodně se mi to líbilo :D.
Jsem ráda že ve středu vypadnu aspoň na několik hodin ze školy. Jedeme s volitelkami do Obuvnického muzea. První exkurze kde jsem ještě nebyla. Juchů, radujte se se mnou. Nemůžu se dočkat <3. Zbožňuju ty kecy co háže Radek, David, semtam Dominik. Miluju ty lidi. Sakra, všechny bych je vyměnila za svoji třídu :D.(Teda aspoň ten zbytek co tam zbyl.) Asi by mě za to neměli moc rádi.
Ve čtvrtek nám učitelka matiky řekla že v pátek budeme psát z mocnin do 20. Já to umím do 13 a dál už mi to nejde :DD. Tak jsem se na to celou přestávku před matikou šprtala a víte jak to dopadlo? Ta kráva na to zapomněla! Sakra ukamenovala bych ji za to :D. Poprvé jsem se učila do matiky, a ono to takhle nevyjde.
Myslím že jsem se vám dneska rozepsala až příliš. Teď přidávám ty weekend randomky.
Enjoy it!
Tohle pití je naprosto nejlepší <3.
Miluju tu fotku, takže jsem razdva měnila tapetu :DD
Zbožňuju Phineas&Ferb.
Pokud vás život začne srát, serte na něj ;). (toť moje jediná rada do budoucnosti)  Bíbrová Karcoolka

4 komentáře:

  1. On je sladkej citron vle? :DDDDDDD
    Krásný fotky hej ♥ :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Jo to si mi o tom divadle psala,jak sjme řešili co si vezmeš na sebe :-DDD
    Fííínias a ferb!! ^^ :-D Škola nám končí a prázdniny....už to neumim :DDD
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. na phinease a ferba jsem se chtěl taky kouknout ;D takže si to budu muset stáhnout ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky pojedu do divadla se školou ale na nějakou strašnou blbost :'D Já spíš tenhle týden fuj :/ :'D Jako místo skvělý trojky ze zkoušení z chemie mi dala za 4 :'// jko ona mi začne něco řikat co vůbec nemámm v sešitě jako já na ní čumim :'D Fajne no :'D Taky mám víkendy občas zabrané filmama :'D Nu co nevim co psát takže ais to že dobrý foto :'D

    OdpovědětVymazat