Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

12.11.11

UNDERCUT

Dám vám otázku. Slyšeli jste o undercut? Pokud ne, řeknu vám o co jde. Je to hairstyle, u kterého máte horní část vlasů přehozenou na druhou stranu, oholenou dolní část na 2 cm (plus mínus). Chápete? :D
Pokud ne, přidávám fotky a jeden vzor :). Cher Lloyd. Můžete si všimnout že jí mám na záhlaví. Je krásná <3.

Nemálo dokonalá písnička ^^. To je Cher.


A tady pár obrázků Cher. Tak jak to má ona, to chci mít já.
 V pondělími to mamka domluví s kadeřnicí, a v prlběhu příštího týdne na to jdu :). :*
Dneska jedem s mamkou do Kenvela, vyberu si oblečení k Vánocům, potřebuju sehnat potítko, a ještě bělící prášek na zuby :).
Báj, báj :*

5 komentářů:

  1. My dvě už jsme se o tom bavily. Je to docela pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa to paci je to stylove!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. NEJHEZČÍÍ!!:**♥♥♥
    :-D Moje ano máš už delší dobu,chci to taky! .-D Máma by mě ale zabila :-DD..Až uzná za vhodný seberu se a pujdu se objednat a nebudu se jí ptát :-D
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat