Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

2.11.11

like, dislike, like, dislike, LIKE!

Čauuu... 

Musím vám něco říct :DD. Prostě my jsme se dneska s Terkou a Renčou vyptávaly jednoho kluka ze třídy, na Dominika. Protože ten kluk je s ním kámoš a je jasný že toho o něm ví hodně :DD. No tak sjme se ho zeptaly a on řekl že Dominik hulí a kouří. A pak že: ,,A má taky spoustu skvělých kámošů. Třeba mě, Jarka, malého Jarka......'' Portsě nám něco mlel a my vůbec nachápaly :DD. No a pak že: ,,Nehraje hokej, fotbal a tak. Hraje xxxxxxxxxxxxxx.'' Nepamatuju si ty názvy:DD. A Renča se ho zeptala na jednu hru, co řekl první  ptala se tco to je za hru. A on zas: ,,No to je počítačová hra, ale někdy ji hrajem v lese s paličkama. A když někoho vidíš, zavoláš jeho jméno a on jakože umřel.'' :DDD Umírala jsem z jeho keců :DD. A pak hra LOV SKŘÍTKŮ. Z toho názvu nemálo chčiju :DD. A on že: ,,To se prostě zhulí, vezme paličku a zabíjí 'skřítky'.'' A já že: ,,Jako imaginární?'' A on: ,,Ne, Dominik je fakt vidí.''' :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Já už totálně z tohohle zřízená :DD. Jsem se začala v hodině tak řehtat, že jsem se začala dusit pitím :DD. Sakra, sakra :X. Ale aspoň o něm toho víme víc. A to je důležitý. Nejhorší na tom je, že musíme doufat že to na nás nekecne :DD. by to dopadlo trošičku blbě :DD. 

Taky chci takovej bunkr :D. Ale kdo mi ho postaví že :DD
 Jooo, a zítra jedu do divadla :DD. Spolu s Terkou, Renčou a ještě několika lidma ze třídy, školy atd :D. Joo, a jedu v černých punčocháčíš, něčem k tomu a crocskách :DD. jako pardon, ale mám zakázaný si dát pevný boty ;)), J eto to nejhorší co svojí noze, můžu v momentální době udělat :D.

2 komentáře:

  1. takovej bunkr jsem jednou měli ;D

    OdpovědětVymazat
  2. :-DDDDDD "Udus se" :-D Ne to bych napsal jen Tomášovi :-DDD "Chcípni kokote!" :-DDDD Tebe bych poplácala po záchech :-DDD
    Nj Dominik!^^ Bež snim ale už ven! :-D
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat