Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

10.11.11

Lépe než nenávidět a mstít se je zapomenout a milovat znovu.

Hi.
Nemůžuříct , že bych se měla blbě, ale jakmile u mě skončily trapasy začaly problémy. Za 14 dní jsou třídní schůzky, jsem na tom blbě s fyzikou, kde mám samý 5 a jednu 3, s matikou, kde se najdou 5, 4 a 3. Doprdele.
Popravdě řečeno mě Ondra trochu zaskočil svou řečí, že ode mě bude pozdravovat Dominika. Moc dobře vím kdo za to může, fakt díky :* :X.
Nebudu tady vypsávat, týdenní události. Aspoň dnes ne Mám pro vás várku fotek. Enjoy it!
včerejší..     







SLibovaný outfit.
Džíny- Zara
Boty- UGG Australia
Tílko- Roxy
Cardigan- z Itálie
Šátek- z nějakýho obchodu :D.

No, chtít můžu.

;))

Good night.

4 komentáře:

  1. my máme taky třídní schůzky za 14 dní :/ a s těma předmětama jsem na tom podobně, akorát teda mám z fyziky jenom jednu 5 a nic víc :D :/ a ten poslední obrázek mě rozesmál ;DDD

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSNÝ DŽÍNY! :-)
    Známky vytáhneš a o tom že ho pozdravoval se vyser,tak ho pozdravoval.Kdyby se tě na něco ptal tak řekni že si udělal Ondra prdel ;).Neřeš to! :-*
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů.. sluší ti to ♥
    Máš seksi džíny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na té 2. fotce ti to strašně moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat