Dejte mi prosím ozdoby TADY. Napište kolikáté ozdoby jste dali, pošlete odkaz a já oplatím :)

8.11.11

FRANKENSTEIN nail art tutorial!






Milujte mě za to, co vám teď přidávám :D. Mám pro vás můj první premiérový nail art. Vybrala jsem něco ve stylu Frankenstein.
Doufám že se vám to bude líbit, protože věřte že mi to trvalo fakt dlouho!

Doba výroby: 2 hodiny (lakování, kreslení, schnutí)
Obtížnost: malá / střední / vysoká
Potřebuješ: 
 1) vatové tampónky, 2) bezbarvý lak (Classics) , 3) svítící lak (Bravo Girl!), 4) vatová tyčinka, 5) bílá zdobička(Golden Rose), 6) mentolový lak(BRAVO), 7) odlakovač Ebelin (dm), 8) centropeny (0,1 a 0,7-velikosti záleží na tobě)

Postup:
Důležité je mít řádně odlakované nehty. Pokud máš zničené nehty jako já, nezapomeň použít bezbarvý lak. Ale to platí i pro ostatní, pokud nechcete mít barvu laku zažranou do nehtu ;). Poté použij vybranou barvu laku. Měla by být mentolová, zelená a podobný odstíny. No tak, vzpomeň si na Frankensteina :). A použij dvě vrsty laku, pokud je světlejší. Jakmile provedeš tento bod, vezmi si vatovou tyčinku, namoč ji v odlakovači a odlakuj zbytky laku kolem nehtu.

Teď začneš dělat tenším centropenem ofinku a vlásky :D. Musíš to ale kreslit u kořene nehtu. Udělej klikatou 'cestičku', kterou v bocích zakončíš. To celé vybarvíš a u kořene nehtu to zaoblíš. Nezapomeň na jednu věc! Nesmíš tlačit! Jinak sedřeš všechen lak, takže jemně!!

Takhle nějak by to mělo po vybarvení vlásků vypadat :).

Teď uděláš oči. Bílou zdobičkou několikrát ťukneš. Pozor, ať se ti neudělá na štětečku zdobičky přiliš laku, dlouho by ti to schlo.



Na bílé ťupky udělej tečku. Nad oči nakresli křivé obočí :).



Teď mu udělej 'jizvavou' pusu. Zkrátka čáru a přes ni třeba čtyři čárky.

Po nalakování a úpravě přelakuj bezbarvým lakem na nehty. Opatrně když bude přetírat centropen, musíš jemně aby jsi ho nesetřela. Pokud chceš mít výraznější look, když jdeš na party nebo tak, přetři všechno ještě svítícím lakem na nehty.
(omlouvám se za ty špatně odlakovaný strany, už jsem na to neměla nervy a nikdo se mi tak blízko na nehty nedívá :D).

Doufám že se vám tento návod líbil, budete chtít další a nezapomeňte komentovat, komentovat, komentovat!
Vaše názory mě zajímají nejvíc! 

Caroline Bieber :*  

4 komentáře:

  1. Ten lak z bravíčka teda nemám, nestihla jsem to koupit :D Svítí to? :D

    Povedlo se ti to ! :D NEkousej si nehtíky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D kdybych byl holka, tak to zkusím, protože je to vtipný ;DDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Jo to si psala! :-DD Povedlo se ti to! .-))
    elizabethkaa.blog.cz

    OdpovědětVymazat